Zet bier op de kaart
Met bier in je horecazaak een goede marge halen is geen vanzelfsprekendheid. Want bier is zoveel meer dan pils waar gasten hun werkweek mee af komen sluiten. Actieve verkoop veronderstelt kennis van zaken. Dat betekent ook gasten meenemen in de kleuren, geuren, smaken maar vooral ook de inspirerende verhalen waar de bierwereld vol mee zit. BlijBier biedt kennis van zaken en inspiratie om bier in jouw café of restaurant winstgevend op de kaart te zetten. En helpt ondernemers om bier en spijs te combineren.
Meer marge met bier en spijs
Bier combineren met gerechten is dé manier om voor je gasten bierbeleving naar een hoger niveau te tillen. En daarmee de marge op het bier dat je verkoopt. Biersommelier Ithar da Costa combineert zijn liefde voor koken en goed tafelen met culinair advies voor foodpairings met bier. Daarbij boogt hij op kennis verworven in het kader van zijn afgeronde specialisatie ‘Bier en spijs’, bij de Academie voor Gastronomie van smaakprofessor Peter Klosse.
